Spørgsmål?

FAQ

Der er mange overvejelser, når den rigtige samarbejdspartner skal vælges. Her på siden finde du vores svar på en række spørgsmål.

Hjælper I kun webshops?

Ja, vi har valgt at fokusere udelukkende på webshops. Dermed har vi fingeren på pulsen og får dybere indsigt i de konkrete udfordringer. Finder vi en løsning for én kunde, så ruller vi løsningen ud for alle kunder, hvis relevant.

Kan I garantere 100% vækst?

Nej, men vi har vækstet webshops med 100% før og vil helt sikkert gøre det igen. Og dette er ikke kun med små webshops – det er også opnået for shops med høj omsætning.

Vi har en høj succesrate ift. at skabe høj vækst, men der er mange eksterne faktorer vi ikke har kontrol over desværre.

Dog kan vi garantere at vækst-planen vi følger for din webshop allerede har resulteret i 100% vækst indenfor 12 måneder for en lang række andre webshops.

Hvor lang binding har I?

Vi har korte bindingsperioder, ned til 1 måned, men den billigste løsning er med løbende måned plus 3 måneder. 

Bygger I links på et PBN (privat blog netværk)?

Nej, vi har ikke et privat blog netværk, som vi bygger links på.

Vi har derimod adgang til 1.000+ reelle firma websites, blogs, nyhedssites mm. hvor vi kan poste artikler med links til din webshop.

Tilbyder I "SEO tekster"?

Ja, det gør vi.

Vi kan skrive dine produkt- og kategoritekster, inkl. meta tags, der er skrevet efter en grundig SEO analyse. Derduover kan vi også arbejde med content marketing, og skrive dine blogindlæg. 

Hvis du har vores done-for-you løsning lægger vi selv indholdet ind på din webshop, så du er fuldstændig “hands-off”.

Hvordan er opstartsforløbet?

Vi prøver at gøre det så simpelt som muligt.

Derfor er følgende hvad vi gør, for at opstarte samarbejdet:

1) du får en email med guides til hvordan vi får adgang til de forskellige konti

2) vi analyserer dataene og sender dig en anbefalet handlingsplan, som vi gennemgår på telefonen

3) når du har godkendt planen, så er vi klar til at gå i gang

Indledningsvist skal du forvente at bruge 1-2 timer på telefonen med os, for at vi sikrer at den korrekte strategi lægges.

Planlægningen tager typisk en uge, og dernæst er vi klar til at gå i gang.

Hvordan rapporterer I?

Hvis du ønsker det kan vi rapportere ugentligt, men dette er typsik “over kill”.

De fleste af vores kunder får en manuelt udarbejdet månedlig rapportering med:

– performance overblik (vigtige KPIér)
– en konklusion
– udførte opgaver
– en plan for den nye måned

Hvor hurtigt svarer I?

Samme dag – i 99% af tilfældene.

Hvor store Google Ads budgetter arbejder I med?

Vi har erfaring med Google Ads budgetter fra 5.000 til 500.000 kr/måned.

Er det ligemeget hvilken e-commerce platform vi bruger?

Vi kan arbejde med de fleste platforme / shop CMSer. Vores samarbejdspartnere bruger primært Shopify, DanDomain eller Magento. Men det er ikke afgørende, da de fleste platforme er gjort klar til forskellige typer af marketing inkl. diverse integrationer.