Skab vækst med gennemtænkte paid search og display strategier

I Danmark og de markeder vi kan sammenlignes med, er det typisk Google Ads og Bing Ads vi taler om, når vi bruger betegnelsen paid search.

I AdAgenzy får du et komplet 360 graders overblik, over hele kunderejsen, og vi kan dermed, med paid search, i kombination med andre marketingtiltag skabe synergi og understøtte et godt resultat. Særligt organisk search performance kan indikere, hvor vi skal op- og nedprioritere de betalte kampagner. Derudover kan vi med viden, om salg, via fx email marketing estimere, hvor meget værdi PPC besøgende vil bidrage med i fremtiden.

Vi ser altså holistisk på alle tiltag, da vi dermed får indsigt i, hvordan vi mest intelligent lægger strategien og allokerer budgetter.

Det vil være mig, Kenneth M. Wilster, der bliver jeres PPC manager og jeg vil planlægge, opsætte og optimere jeres kampagner. Jeg har håndteret et højt 2 cifret millionbeløb i Bing- og Google Ads budgetter, hvilket er jeres tryghed for, at budgettet bruges mest fornuftigt.

Vi brygger altid på nye strategier

I takt med, at vi akkumulerer data, får vi indsigt. Denne indsigt giver os idéer til nye muligheder. Derfor er det spændende at brygge på nye setups og strategier, så vi hele tiden udvikler kontoen og opnår et øget kendskab i markedet.

Performancerapportering

Som en fast del af vores PPC samarbejde sparrer vi løbende om resultaterne. Hver måned modtager du en performancerapport, med grafer over udvikling, kommentarer, en konklusion, og planen for den kommende måned.

Store ambitioner og jysk ydmyghed

Selvom AdAgenzy er en lille virksomhed, så er vi meget ambitiøse, i måden vi arbejder, og de mål vi sigter efter at opnå, for vores kunder. Med en jysk ydmyghed og en konstant higen efter at opnå resultater sikrer vi, at vi sigter højt, og at vi ikke går på kompromis, med hverken lyssky optimeringsmetoder, eller urealistiske performance estimater.

En del af vores kunder har tidligere samarbejdet, med større bureauer, uden det var en succes, og vi ser det, som vores pligt at overlevere, og samtidig kan vi ofte skære toppen af prisen.

Vi planlægger PPC strategien efter indledende sparring om mål og ambitioner

Søgeordsanalyse

Vi foretager en søgeordsanalyse med udgangspunkt i vores indledende strategimøde. Herefter udvælges de bedste “money words” – søgeord, der giver penge i kassen.

Kampagneopsætning

Vi opsætter kampagner, skriver annoncer og aktiverer. Samtidig kommer vi med en række tips til optimering af din webshop eller hjemmeside.

Optimering

Vi analyserer på dataene i kampagnerne og spotter muligheder for at optimere, så der kommer flere af de mest værdifulde besøgende ind på sitet.

Månedlig performance rapportering og gennemsigtighed

Hos AdAgenzy definerer vi de vigtigste KPIér som vi optimerer kampagnerne til at opnå.

Udviklingen i CPA, ROAS, spend osv. skal du naturligvis have et simpelt overblik over. Derfor opsætter vi et KPI dashboard, og du får månedligt en rapport tilsendt, med udviklingen, på de vigtige performance indikatorer (KPIérne).

I rapporten giver vi en konklusion, og beskriver planen, for den kommende måned.

Det er vigtigt at understrege, at du selv ejer dine konti hos Google, Bing og andre platforme, således at du altid har fuld adgang, til at se alt, der kører. Du har, med andre ord, fuld gennemsigtighed.

Hvis du en dag ønsker at stoppe samarbejdet, så ejer du fortsat selv dine konti og alle de historiske data.

Lad os finde ud af, om der et match, mellem os og din forretning.

Vi er et certificeret bureau

KONTAKT OS I DAG:

kontakt@adagenzy.dk
Tlf: +45 25731984

Hos AdAgenzy kan du forvente grundig rådgivning, og at vi tager hånd, om den daglige optimering, på tværs af marketing aktiviteter. Kontakt os i dag, og lad os se, om der kunne være et godt samarbejde i sigte.

– Kenneth M. Wilster, indehaver AdAgenzy ApS