Vi vækster din forretning, med gennemtænkte paid search og display strategier
I Danmark og de markeder vi kan sammenlignes med, er det typisk Google Ads og Bing Ads vi taler om, når vi bruger betegnelsen paid search.
I AdAgenzy får du et komplet 360 graders overblik, over hele kunderejsen, og vi kan dermed, med paid search, i kombination med andre marketingtiltag skabe synergi og understøtte et godt resultat. Særligt organisk search performance kan indikere, hvor vi skal op- og nedprioritere de betalte kampagner. Derudover kan vi med viden, om salg, via fx email marketing estimere, hvor meget værdi PPC besøgende vil bidrage med i fremtiden.
Vi ser altså holistisk på alle tiltag, da vi dermed får indsigt i, hvordan vi mest intelligent lægger strategien og allokerer budgetter.
Det vil være mig, Kenneth M. Wilster, der bliver jeres PPC manager og jeg vil planlægge, opsætte og optimere jeres kampagner. Jeg har håndteret et højt 2 cifret millionbeløb i Bing- og Google Ads budgetter, hvilket er jeres tryghed for, at budgettet bruges mest fornuftigt.